KOHALETOIMETAMINE

Kaup kätte järgmiseks päevaks

LensExpressil on suur osa kaubast laos olemas. Laokauba saadame välja tellimuse saabumisega samal tööpäeval kui tellimus on meieni jõudnud enne 15.00. Tellitud kaubad saad kätte Omniva ja Smartposti pakiautomaatide teel 1 tööpäeva, DPD Pickup teenuse ja kulleritega 1-2 tööpäeva jooksul. Osa kaupadest tuleb meil tellida - nende kaupade tarneaja pikkuse leiad tootekirjeldusest.

 

smartpost    omniva2     dpd      Eesti Post

Hindade kiirülevaade:

- Kõik postitusviisid on TASUTA üle 35€ ostudele
- Smartpost pakiautomaat - 1.90€
- Omniva paki- ja postiautomaat - 2.10€
- DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed - 2.50€
- Pakk postkontorisse - 3.50€
- Pakk koju SmartKulleriga - 4.50€ 
- Postitus välismaale olenemata ostusummast – 8.00€
  (Lätti, Leetu ja Soome saadame ka Omniva või Smartposti pakiautomaatidesse)

Smartpost pakiautomaat

Smartposti pakiautomaadid asuvad üle Eesti suuremate linnade kaubanduskeskustes. Kui valisid Smartposti pakiautomaadi teenuse, tuleb järgmisel päeval pärast meiepoolset postitamist (saartel – ülejärgmisel tööpäeval) sinu mobiiltelefonile sõnum, millest leiad pakiautomaadi asukoha ning kapi uksekoodi. Teenustasu 1.90€ või tasuta üle 35€ ostudel.
Pane tähele! Säilita Smartposti uksekood oma telefonimälus, kuna sama koodi kasutades saad vajadusel kauba tasuta tagastada 14 päeva jooksul.

Omniva paki- ja postiautomaat 

Omniva paki- ja postiautomaadid on hea asukohaga, hästi ligipääsetavad ning avatud 24 tundi. Kuna paki- ja postiautomaadid asuvad välistingimustes, siis soovitame Omniva teenust kasutada vaid välisõhu temperatuuril 0° kuni 25°C. Kui valisid Omniva paki- või postiautomaadi teenuse, tuleb järgmisel päeval pärast meiepoolset postitamist sinu mobiiltelefonile sõnum, millest leiad paki- või postiautomaadi asukoha ning kapi uksekoodi. Teenustasu 2.10€ või tasuta üle 35€ ostudel.
Pane tähele! Säilita Omniva sõnum oma telefonimälus, kuna sõnumis sisalduvat tagastuskoodi kasutades saad vajadusel kauba tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Postiautomaadi kaudu saadud kauba saad tagastada sulle sobiva pakiautomaadi kaudu.

DPD Pickup pakiautomaadid ja  pakipoed

DPD Pickup on jõudsalt laienev pakkide väljastamise ja saatmise võrgustik, mille punktid koosnevad pakipoodidest ja pakiautomaatidest. Kui pakk on jõudnud DPD Pickup punkti, tuleb sulle teavitus SMS-i või e-kirja teel. Pakiautomaadist paki kätte saamisel saadetakse sulle kaks pin-koodi ning pakipoest paki kätte saamisel üks pin kood. Pakk väljastatakse PIN-koodi (selle puudumisel isikut tõendava dokumendi) alusel. Pane tähele! Kui pakile läheb järele sinu sõber või pereliige, siis peab tal lisaks PIN-koodile (selle puudumisel isikut tõendav dokument) kaasas olema ka kättesaadava paki number ning ta peab teadma, kelle nimele pakk saadetud on. Teenustasu 2.50€ või tasuta üle 35€ ostudel.
Pane tähele! Kui oled kauba tellinud DPD Pickup võrgustiku kaudu, siis saad kauba vajadusel tagastada 14 päeva jooksul tasudes tagastamise eest DPD Pickup pakipoodi või pakiautomaati.

Pakk Eesti Posti postkontorisse 

Telli oma pakk otse sobivasse postkontorisse. Ostu vormistades vali nimekirjast paki kättesaamiseks sobiv postiasutus, mis ei pea olema elukohajärgne vaid võib olla sinu tavapärase liikumise teekonnaga kõige paremini sobiv postiasutus. Teenuse eeliseks on väga lai postiasutuste võrk üle Eesti, sealhulgas mugava asukohaga ja kaua avatud olevad postkontorid kaubanduskeskustes. Saadetise saabumisest postkontorisse teavitatakse SMS-i või e-posti teel. Teenustasu 3.50€ või tasuta üle 35€ ostudel.
Pane tähele! Kui oled kauba tellinud postkontorisse, siis saad vajadusel kauba tasuta tagastada 14 päeva jooksul samuti postkontori (väljaarvatud postipunkti) kaudu.

Pakk koju SmartKulleriga 

Telli kaup koju või töökohta. Kättetoimetamine toimub kuuel päeval nädalas (E-L) tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00). Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist.  Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Teenustasu 4.50€ või tasuta üle 35€ ostudel. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
Pane tähele! Kui oled kauba tellinud SmartKulleriga, siis saad vajadusel kauba tasuta tagastada 14 päeva jooksul SmartPosti pakiautomaadi kaudu.

Saatmine välismaale

Kui soovid kauba tellida välismaale, siis saadame paki välja Eesti Posti tähitud maksikirjana, mille teekonda saab internetist jälgida. Teenustasu on 8.00€ olenemata sihtkoha riigist ja paki kaalust. Olenevalt sihtriigist (Läti, Leedu, Soome) on võimalus kasutada ka Omniva või Smartposti pakiautomaatide teenust.
Pane tähele! Kui oled kauba tellinud välismaale, siis saad kauba vajadusel tagastada 14 päeva jooksul tasudes postitamise eest saaja asukohariigi postiasutuses. Tagastatavad kaubad palume saata tähitud saadetisena aadressile: Helinet Grupp OÜ, Sarapuu 82, Tabasalu, 76901, Estonia.