est est est

Püsikliendile 
soodustus -5%

5400 44 96
(E-R 9-15)

info@lensexpress.ee

login

Logi sisse

Kauba tagastamine või ümbervahetamine


Kui mingil põhjusel soovid ostetud kauba tagastada või ümbervahetada, siis saad seda teha 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. 14-päevane tagastusõigus kehtib avamata pakendiga standardsetele kontaktläätsedele, hooldusvahenditele, valmisprillidele, prilliraamidele, päikeseprillidele ja prillitarvikutele. Ümbervahetusõigus kehtib valmisprillidele, prilliraamidele ja päikeseprillidele. Kauba tagastamine või ümbervahetamine Omniva või Smartposti pakiautomaatide kaudu on tasuta. Muudel juhtudel tuleb sul kauba tagastamise eest ise tasuda.

Kauba tagastamise või ümbervahetamise soovist teavita meid esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest e-kirja teel info@lensexpress.ee. Kirjalikus teates peab olema märgitud tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon). Kui soovid kaupa ümbervahetada, siis saada meile kirjalik teade ja me anname koheselt teada kas soovitud ümbervahetamine on võimalik.

Tagastusviisid:
1. Juhul kui tellisite kauba Omniva pakiautomaadiga, siis saad kauba tasuta tagastada SMS-i teel saadud koodi alusel. Omniva postiautomaadi kaudu saadud kauba saad tagastada sulle sobiva Omniva pakiautomaadi kaudu.
2. Juhul kui tellisid kauba SmartPosti sinisesse pakiautomaati, siis saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi samuti sinistest pakiautomaatidest. Kui pakk on saabunud SmartPosti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis tuleb tagastus vormistada paki triipkoodi alusel my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas valides tagastamiseks endale sobivaim pakiautomaat.
3. Juhul kui tellisid kauba kulleriga koju, siis saad paki tasuta tagastada SmartPosti pakiautomaatide kaudu.
4. Juhul kui tellisid kauba postkontorisse, siis saad kauba tasuta tagastada postkontori (väljaarvatud postipunkti) kaudu tasudes tagastamise eest ise.
5. Kui tellisid kauba DPD Pickup võrgustiku kaudu, siis saad kauba tasuta tagastada DPD Pickup võrgustiku kaudu. Kleebi pakis sisalduv tagastamise pakisilt pakile nii, et vana pakisilt oleks täielikult kaetud ja vii pakk pakiautomaati. Tagastamise pakisildi puudumisel võta meiega ühendust ja me saadame selle sulle e-posti teel.
6. Kui tellisid kauba väljaspoole Eestit, siis saad kauba tagastada asukohariigi postiettevõtte kaudu tasudes tagastamise eest ise. 

Pane tähele! Kauba saab tagastada originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest! Tagastatav kaup peab olema kahjustusteta ja kasutamata hügieenilistel põhjustel. Kauba tagastamisel kanname kauba eest tasutud summa hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisteate saamisest Ostja pangakontole.

Tagastada ei ole võimalik:
Tagastada ja ümber vahetada ei ole võimalik kaupu, mis valmistatakse vastavalt kliendi individuaalsele tellimusele sh mittestandardseid kontaktläätsi (toorilised, multifokaalsed, värvilised ja plusstugevusega läätsed), plusstugevusega ujumisprille ja retsepti järgi valmstatud optilisi prille. Nimetatud toodete tellimust saab katkestada vaid kaheteistkümne (12) tunni jooksul arvates tellimuse esitamisest. Vastav teade tuleb saata LensExpressi e-posti aadressile: info@lensexpress.ee.


Puudusega kauba asendamine

Kontaktläätsed
Juhul kui läätse kasutama hakates selgub, et toode ei ole kvaliteetne, siis hoia nii toode kui pakend alles. Võta meiega ühendust ja kirjelda probleemi. Kui viga ilmneb läätse esmakordsel kasutuselevõtul, siis saadame sulle tasuta asendusläätse. Muudel juhtudel saadame läätsed tootjale ekspertiisi ning toode asendatakse juhul kui ekspertiisivastus kinnitab toote defektsust. Võimalik on ainult praaktoote asendamine, mitte raha tagastamine.
Värviliste läätsede puhul ei ole kauba puuduseks kaebused nagu "värv ei meeldi", "pupilliava on liiga suur", "pupilliava on liiga väike", "värvimuster jääb veidi vaatevälja ette". Selliste probleemide vältimiseks tuleb läätsede sobivus välja selgitada enne tellimuse esitamist külastades selleks optometristi või silmaarsti.

Prillid, päikeseprillid ja prillitarvikud
Kui LensExpressist ostetud kaupadel (va kontaktläätsed ja läätsetarvikud) on pärast kauba tagastamise 14-päevast tähtaega tekkinud mingi viga, mis Teie hinnangul on seotud toote puudusega, siis pöörduge võimalikult kiiresti meie poole aadressil info@lensexpress.ee informeerides meid tekkinud probleemi sisust. Pretensiooni esitamise õigus kehtib kahe (2) aasta jooksul alates kauba kättesaamise päevast.
Loe lähemalt müügitingimustest