Kauba tagastamine või ümbervahetamine


Kui mingil põhjusel soovid ostetud kauba tagastada või ümbervahetada, siis saad seda teha 14 päeva jooksul alates kättesaamisest. 14-päevane tagastusõigus kehtib avamata pakendiga standardsetele kontaktläätsedele, hooldusvahenditele, prillidele, päikeseprillidele ja prillitarvikutele. Ümbervahetusõigus kehtib prillidele ja päikeseprillidele.

Kauba tagastamise või ümbervahetamise soovist teavita meid esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest e-kirja teel info@lensexpress.ee. Kirjalikus teates peab olema märgitud tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon). Kui soovid kaupa ümbervahetada, siis saada meile kirjalik teade ja me anname koheselt teada kas soovitud ümbervahetamine on võimalik.

Juhul kui tellisite kauba Omniva või SmartPOST-i pakiautomaadiga, siis saad kauba tasuta tagastada SMS-i teel saadud koodi alusel. Juhul kui tellisid kauba postkontorisse või Omniva kulleriga, siis saad kauba tasuta tagastada Eesti Posti postkontori kaudu. Kui tellisid kauba DPD Pickup võrgustiku kaudu, siis saad kauba tagastada DPD Pickup võrgustiku kaudu tasudes tagastamise eest ise. Kui tellisid kauba väljaspoole Eestit, siis saad kauba tagastada asukohariigi postiettevõtte kaudu tasudes tagastamise eest ise. 

Tähelepanu! Kauba saab tagastada originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest! Tagastatav kaup peab olema uus ja kasutamata, sellel ei tohi olla kahjustusi. Juhul, kui kaubal on ilmselgeid mitmekordse kasutamise tunnuseid või kaup tagastati ilma kirjaliku taganemisteateta, ei ole tagastamine aktsepteeritav ning kaup tagastatakse saatjale.

Tähelepanu! Tagastada ja ümber vahetada ei ole võimalik mittestandardseid kontaktläätsi (sh toorilised, progressiivsed, värvilised ja "+" tugevusega läätsed) ja "+" tugevusega ujumisprille, mis valmistatakse vastavalt tellimusele. Nimetatud toodete tellimust saab katkestada vaid kaheteistkümne (12) tunni jooksul arvates tellimuse esitamisest. Vastav teade tuleb saata LensExpressi e-posti aadressile: info@lensexpress.ee.

Kauba tagastamisel kanname kauba eest tasutud summa hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisteate saamisest Ostja poolt näidatud pangakontole.

Puudusega kauba asendamine

Kontaktläätsed
Juhul kui läätse kasutama hakates selgub, et toode ei ole kvaliteetne, siis hoia nii toode kui pakend alles. Võta meiega ühendust ja kirjelda probleemi. Kui viga ilmneb läätse esmakordsel kasutuselevõtul, siis saadame sulle tasuta asendusläätse. Muudel juhtudel saadame läätsed tootjale ekspertiisi ning toode asendatakse juhul kui ekspertiisivastus kinnitab toote defektsust. Võimalik on ainult praaktoote asendamine, mitte raha tagastamine.
Värviliste läätsede puhul ei ole kauba puuduseks kaebused nagu "värv ei meeldi", "pupilliava on liiga suur", "pupilliava on liiga väike", "värvimuster jääb veidi vaatevälja ette". Selliste probleemide vältimiseks tuleb läätsede sobivus välja selgitada enne tellimuse esitamist külastades selleks optometristi või silmaarsti.

Prillid, päikeseprillid ja prillitavikud
Kui LensExpressist ostetud kaupadel (va kontaktläätsed ja läätsetarvikud) on pärast kauba tagastamise 14-päevast tähtaega tekkinud mingi viga, mis Teie hinnangul on seotud toote puudusega, siis pöörduge võimalikult kiiresti meie poole aadressil info@lensexpress.ee informeerides meid tekkinud probleemi sisust. Pretensiooni esitamise õigus kehtib kahe (2) aasta jooksul alates kauba kättesaamise päevast.